about stones

Weronika Szynczewska top / Mango trousers / River Island sandals /
Emilia Kohut jewellery /
OUTOPOS dress / River Island sandals / Emilia Kohut jewellery /
Weronika Szynczewska jumpsuit / jewellery - Emilia Kohut jewellery /
Biżuterię Emilii charakteryzują proste, czyste formy i organiczny kształt, który doskonale łączy się z ludzkim ciałem. Projektantka używa ciekawej, organicznej tekstury, powstającej wskutek zastosowania naturalnych materiałów - takich jak drewno, czy bursztyn. Jest to biżuteria oscylująca pomiędzy uporządkowanym minimalizmem i nieujarzmioną naturą, dlatego też uznałam ją za najbardziej pasującą do tego typu stylizacji - i miejsca.

Zdecydowanie scaliła obydwa środowiska.

Pomysł na takie jej użycie pojawił się w mojej głowie już jakiś czas temu, ale dopiero pisząc tę notkę zrozumiałam, o co właściwie mi chodziło.

Dzisiejszy post jest trzecim z serii ‘conception’. Zauważyłam, że przy współtworzeniu tego typu treści wiele przyjemności sprawia mi dobór wszystkich komponentów do zdjęcia w taki sposób, by stworzyć za ich pomocą pewną historię i spójny przekaz estetyczny.
W moim przypadku bowiem nie samo robienie zdjęć (choć lubię panować nad kadrami i komponować zdjęcia), nie samo dobieranie ubrań (choć lubię je zestawiać), tylko panowanie nad całością jest tym, co sprawia mi największą przyjemność.

Ostatnio doszłam do wniosku, że nie satysfakcjonuje mnie pokazywanie wciąż jednej tylko odsłony minimalizmu. Stąd prezentowane treści zaczęły być bardziej zróżnicowane - jednak ani razu nie poczułam, że moje poczucie estetyki zostało zaburzone.
Myślę, że to okazało się być kluczowe: sprawiło, że moja kreatywność przestała być tłumiona. Aktualnie jestem na etapie ciągłego poszukiwania nowych historii i nowych pomysłów, choć wydaje się, że możliwości nie ma wcale aż tak wielu.
Emilia Kohut's jewellery is characterised with simple, pure forms and organic shape that perfectly fits to human body. Designer uses interesting, organic texture which is created by use of natural materials – such as wood or amber. It is jewellery oscillating between a structured minimalism and untamed nature, which is why I considered it to be the most suitable for this type of styling – and place.

It definitely merged both environments.

The idea for such use of jewellery appeared in my mind some time ago but only during writing this note I understood what exactly I meant.

Today's post is the third of 'conception' series. I noticed that while co-authoring this type of content a lot of satisfaction comes from selection of all components for pictures in such a way that it creates a story and consistent aesthetic message.
In my case not only taking pictures (although I like to control frames and compose pictures), matching clothes (although I like matching them) but controlling the whole is what I like the most.

Recently I came to the conclusion that I am not satisfied with showing only one side of minimalism. Hence the presented content began to be more diverse – but I never once felt that my sense of aesthetics has been impaired.
I think it turned out to be crucial, it made my creativity ceased to be suppressed. I am currently at the stage of continuous search for new stories and new ideas, although it seems that there are not many options.
Styling, modelling by me
Photography by Daria Szczygieł

6 Comments

  1. tak pięknego minimala już dawno nie widziałam!! sukienka i kombinezon są świetnie! biżuteria idealnie się wkomponowuje

    Casually Dressed | Bloglovin'

    ReplyDelete
  2. Awesome style :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete
  3. Trawiłam na ten blog zupełnym przypadkiem, ale bardzo się cieszę, piękne zdjęcia, przyjemne treści czuć klasę i minimalizm, będę wpadać częściej :)

    ReplyDelete
  4. I'm in love with every post you put out. Keep up the good work! I'm from the U.S. Where are you from might I ask?

    ReplyDelete
  5. Niezwykle interesujący blog. Koniecznie muszę zaglądać częściej . Pozdrawiam serdecznie, Oliwia.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetny set!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete